poniedziałek, 10 listopada 2014

Jesienne Rozdanie - wyniki!

Dzisiejszy (trzeci już) post na ten sam temat, czyli Jesiennego Rozdania, będzie już ostatni ;) Ale za to dla jednej z Was bardzo przyjemny :) W związku z tym, że wczoraj minął termin nadsyłania zgłoszeń, a wszystkie liczyłam na bieżąco, by nie robić wszystkiego na raz, wyniki pojawiają się już dziś. Powiem szczerze, że zostałam pozytywnie zaskoczona. Wzięło w nim udział aż 149 osób, które uzyskały 784 losy. Dziś pojawił się u mnie 320 obserwator! Bardzo Wam dziękuję :)
Szczęśliwą posiadaczką nagrody, zostaje właścicielka losu nr 34. Na mojej jakże profesjonalnej liście należy on do:
Tak jak widać, zwyciężczynią Jesiennego Rozdania zostaje (wieczorem naskrobię do Ciebie maila ;)):

Arcy Joko

Paczuszkę postaram się wysłać jak najszybciej :) Chciałabym jeszcze przypomnieć, że wszyscy, którym obserwacja odwidzi się zaraz po ogłoszeniu wyników, mogą od razu zrezygnować z brania udziału w kolejnych konkursach ;) Do następnego razu Moje Drogie! :)

57 komentarzy :

  1. gratuluję kochana! ucieszyłam się jakbym to ja wygrała !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też. :D Będzie skakała z radości. :D

      Usuń
    2. Leżę aktualnie w łóżku z gorączką, ale mentalnie na pewno skaczę z radości! :D Paczka co tu ukrywać jest wypasiona i jestem przeszczęśliwa, że to mi sie udało! :)
      Dziękuję bardzo też za wszelkie gratulacje :)

      Usuń
  2. gratulacje :) to się Joko ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję aż tylu obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rozpaczam ;( ale gratulacje !! :)) dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę i gratuluję :) To się nazywa szczęśliwy poniedziałek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wielka szczęściara, gratuluję :) i dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  7. GRATULUJE Joko : * Oby dobrze się sprawowała wygrana!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwyciężczyni :)

    ____________
    a Ty? bierzesz już udział w rozdaniu? :)

    http://wyprobuj.blogspot.com/2014/10/konkurs-wygraj-bon-o-wartosci-100-do.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)