poniedziałek, 1 września 2014

Sierpniowe nowości :)

W sierpniu sporo udało mi się zużyć ale też sporo nowości przybyło od czasu, kiedy ostatni raz pokazywałam swoje łupy (w lipcu chyba takiego posta nie było). Zatem bez zbędnego przedłużania zapraszam do obejrzenia zakupów, które poczyniłam od ostatniego wpisu ;)
Może na początek moje największe chciejstwo, Serum Vinosource S.O.S Caudalie. Chodziłam nad nim dość długo, ze względu na mało przystępną cenę, jednak w końcu, jak to ja, oczywiście się skusiłam ;) Trafiły też do mnie dwie pomadki - mianowicie Balsam do Ust Caudalie oraz Odżywczy Balsam do Ust Himalaya Herbals. Po wakacjach moje wysuszone usta wołały o pomoc, ja potrzebowałam pomadkowej odmiany, więc zdecydowałam się na akurat te dwa produkty. W przypadku Caudalie, był to na pewno dobry wybór ;) Na krem Sensibio Tolerance Plus i Hydrabio Mousse Bioderma zdecydowałam się ze względu na nadchodzącą jesień, liczę na to, że pomogą mi bezboleśnie ją przetrwać ;)
W kategorii "pielęgnacja ciała" zawitało u mnie Serum Goat Milk & Lychee (kozie mleko i liczi) oraz Maska do Dłoni Organique. Powiem szczerze, że to drugie spisało się rewelacyjnie, na temat pierwszego pewnie powiem coś później ;) Szampon do włosów Xerial P SVR okazał się całkiem dobrym środkiem do mycia włosów, w momencie gdy wyglądałam jak biedroneczka :) Zestaw Nuxe trafił do mnie w chwili, kiedy niesamowicie zachciało mi się ich suchego olejku, a cena trzech kosmetyków okazała się niewiele wyższa niż samego pożądanego przeze mnie produktu. Wzięłam zestaw, a jakże :D
Kolejne łupy, tym razem kąpielowe, znowu pochodzą z Organique ;) Nowa Peelingująca Pianka Cukrowa Ice Tea oczywiście nie mogła pozostać nieprzetestowana a Peeling Bloom Essence podbił moje serce pod względem zapachu :)
W kwestii kosmetyków kolorowych znów niezbyt bogato ;) Z racji tego, że mój krem BB wyzionął ducha zdecydowałam się na zakup Snail Nutrition BB Cream Skin79. Mam nadzieję, że okaże się dobrym wyborem na nadchodzącą jesień i zimę. Matowy lakier Golden Rose Matte zakupiłam specjalnie do manicure, który robiłam na naszą ślubną sesję plenerową. Na zdjęciach prezentuje się fajnie, w kwestii użytkowania jest ciut gorzej ;) Z kolei na paletkę Makeup Essential Mattes Palette zdecydowałam się dlatego, że bardzo lubię cienie matowe a rzadko zdarzają się palety, w których wszystkie cienie mają właśnie takie wykończenie i stonowane barwy. Na szczęście to już wszystko, co trafiło do mnie ostatnimi czasy ;) Miałyście któryś z kosmetyków? Jak się u Was sprawdził? Mam nadzieję, że obędzie się bez kosmetycznych bubli :)

83 komentarze :

  1. Super kosmetyki. Wiele z nich bym potestowała. Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestawu Nuxe zazdraszczam bardzo. A raczej ich suchego olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, same skarby :-) Sama nie wiem co najlepsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nuxe! od dawna mam ochotę na olejek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne kolory ma ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Olejek Nuxe od dawna mnie interesuje, ale zawsze odkładam jego zakup na później i później :)

    OdpowiedzUsuń
  7. E w lipcu był też post zakupowy:D na ten krem Biodermy też mam chęć, a pomadka Caudalie jest fajna, choć trochę dziwnie pachnie zaraz po aplikacji;) A serum czym pachnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie... Ale ciut inny ;) A zapach jest delikatny, taki lekko winogronowy. Mnie się podoba ;) Zapach pomadki też bardzo lubię :)

      Usuń
    2. Ja się zastanawiam czy dodać swoje z drugiej połowy sierpnia;) a dziś 1 września i juz coś kupiłam, wtf? ;) A Tolerance bezzapachowy chociaż?

      Usuń
    3. A tolerance jeszcze czeka, niebawem wykończę dynię to otworzę ten albo nuxe :) dawaj zakupy, ja chcę zobaczyć! ;) co kupiłaś dzisiaj? ja też dziś byłam na zakupach ale kupowałam na szczęście tylko jedzenie, haha :D

      Usuń
    4. Dzisiaj Modelator Eris i tonik Lirene, ale zaraz kliknę Tolerance bo i tak niedawno mi się skończyła stara Bioderma;)

      Usuń
    5. Mnie też już właśnie rączki świeżbią ;)

      Usuń
    6. Skąd ja to znam;) jeszcze tylko Balei brakuje chlip chlip

      Usuń
    7. Cóż poradzisz, DMu niestety u nas nie ma i też ubolewam z tego powodu :(

      Usuń
  8. Wow! Super nowosci :-) Ciekawa jestem matującego lakieru GR ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam te piankę peelingującą - zapach jest boski! ♥
    Serum Caudalie miałam, zużyłama, ale bez większych zachwytów - wypadło bardzo umiarkowanie... Jestem ciekawa Twoich wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, może akurat będzie lepiej ;) Pożyjemy, zobaczymy :)

      Usuń
    2. Trzymam kciuki, żeby tak było :)

      Usuń
  10. ojojoj ile znakomitości,czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ten sam czarny lakier : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje zakupy z Organique sprawiły, że mam ogromną ochotę zaszaleć w ich sklepie internetowym. Najchętniej wykupiłabym połowę asortymentu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szalej i testuj! Ja bardzo chętnie poczytam recenzje :)

      Usuń
  13. Świetne nowości, zestaw z NUXE sama bym chciała, zresztą podobnie jak cukrową piankę z Organique, dobrze że w końcu otworzyli sklep online, przymierzam się powoli do zakupów, bo stacjonarnie nie mam niestety dostępu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, bardzo brakowało ich sklepu internetowego, mimo że mam do niego dostęp stacjonarnie, to dobrze że powstał ;)

      Usuń
  14. Muszę kiedyś coś kupić od Organique w końcu. Chodzą od dawna już za mną

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa Twojej opinii o serum Caudalie, bo również mam w planach jego zakup.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pianki z Organique zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe zakupy:)) żałuję tylko,że nie umieściłaś cen.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej ile wspaniałości!! Wszystko bym z chęcią przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne nowości! Ciekawa jestem tych pomadek ;)!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Peeling i Piankę z Organique chętnie bym przygarnęła ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomadkę Caudalie uwielbiam, a właśnie mi się kończy:( Pianka z Biodermy świetnie się sprawdza przy mojej trądzikowej skórze, właśnie mam jedno opakowanie w użyciu i jeszcze jedno w zapasach:) Krem Tolerance Plus jest po prostu genialny, bardzo lekki i łagodny. Również serum z kozim mlekiem Organique bardzo sobie cenię. Fajnie łagodzi moja atopową skórę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za tę opinię :) Nie będę ukrywać, że na niektóre produkty skusiłam się właśnie po przeczytaniu Twoich pochlebnych recenzji. Mam tu na myśli zwłaszcza Biodermę - Tolerance Plus i Piankę Hydrabio :)

      Usuń
  22. Świetne nowości. Nic z nich nie miałam okazji używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Od dłuższego czasu myślę o tym suchym olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. paletka ma swietne odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę dużo świetnych produktów i propozycji :) Szczególnie krem z Biodermy i zestaw Nuxe.

    OdpowiedzUsuń
  26. Też słyszałam o różnicy w odcieniach między podkładem do cery suchej a tłustej :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę się przyznać, że nie miałam żadnego z tych produktów...

    OdpowiedzUsuń
  28. Zestaw z Nuxe jest świetny, sama chętnie bym taki kupiła :) Miała okazję używać dwóch kosmetyków z tego zestawu (kremu do twarzy i pod oczy) i z obu byłam naprawdę zadowolona. Z twoich nowości znam również cukrową piankę Organique i ten zapach również przypadł mi najbardziej do gustu. Z Pomadki Himalaya Herbals byłam zadowolona, może jeszcze do niej wrócę. Przyjemnego używania!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go w jednej z aptek internetowych więc w razie czego mogę dać znać gdzie ;) mam nadzieję, że ja też będę z tych kremów zadowolona :)

      Usuń
  29. Z GR bardzo kuszą mnie matowe lakiery oraz szminki,niestety tych w moim mieście nie jestem w stanie kupić ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można przez internet lub próbować poprosić znajomych choć to nie to samo co wybrać samemu ;)

      Usuń
  30. Nowości znakomite. Podobają mi się stonowane kolory z paletki, też preferuję matowe cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne nowości! Wszystkie bym przygarnęła! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cukrowa pianka od Organique jest fajna, ale skusilabym sie jeszcze na Bioderme, uwielbiam ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie Świetne zakupy, bardzo zazdroszczę tego zestawu Nuxe :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Aż zachciało mi się zakupów, muszę mieć ten zestaw nuxe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go w popularnej aptece internetowej więc nie powinnaś mieć problemów ze znalezieniem go ;)

      Usuń
  35. Kosmetyki Caudalie i mi się marzą, chciałabym w końcu coś zakupić, ale na daną chwilę mówię pass :( Piękne nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dużo nowości! Bardzo ciekawi mnie zestaw z Nuxe :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie miałam praktycznie żadnego z tych kosmetyków, ale wszystkie chętnie zobaczyłabym u siebie :)
    Jakiś czas temu sama miałam podobny zestaw Nuxe i krem polubiłam dużo bardziej niż olejek, chcoiaz i on jest świetny :)
    Ciekawa też jestem jak spisze się u Ciebie ta paleta. Sama miałam ją zamówić, ale zdecydowałam się na tą dużą w kolorach nude :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż sobie zobaczę, duża i nude - to brzmi dobrze ;D Mam nadzieję, że krem też się u mnie spisze ;)

      Usuń
  38. Na prawdę świetne nowości, dostałam autentycznego oczopląsu haha, większość mnie interesuje, nawet nie ma co wypisywać :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajne kosmetyki.Mnie się te matowe GR podobają,ale powiedz co z tym czarnym jest nie tak?Odpryskuje czy jak? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie odpryskuje ale stosunkowo szybko ściera się z końcówek i u mnie bardzo podkreśla nierówności na paznokciach ;) Ale muszę powiedzieć, że ja niestety mam nierówną płytkę i mimo położenia bazy (nawet dwóch warstw) to widać... Nie z każdym lakierem mam takie problemy ;) Jeśli ktoś nie ma takich problemów to myślę, że może się zdecydować, u stóp wyglądał ładnie :)

      Usuń
  40. sporo tego ;) mi też w sierpniu troszkę przybyło nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. skromnie, ale widzę same dobrocie:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Chętnie wypróbowałabym te dobroci z Nuxe

    OdpowiedzUsuń
  43. Taką paletę chętnie też bym kupiła:) Póki co brak funduszy... a w planach mam inne kosmetyki:)
    Obserwuję i zapraszam również do siebie:) Na moim blogu prezentuję moje włosy co miesiąc, testuję również kosmetyki i pomagam tym co mają problemy z włosami:)
    Zapraszam: http://cukrowa-ksiezniczkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Paleta cieni wygląda bardzo interesująco :)

    Obserwuję.Bardzo bym prosiła abyś szczerze poklikała w linki u mnie w najnowszym poście, wiesz jakie to jest ważne, a ja z chęcią zawsze pomogę i odwdzięczę się w formie komentarzy i obserwacji :))
    Z góry dziękuję :)
    http://goldxcherriex.blogspot.com/2014/08/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  45. o wow! Szczęka mi opada od tych zakupów ! zazdroszczę! Zwłaszcza z organique, dużo rzeczy bym tam chciała ale oszczędność nie pozwala ;D I tą pomadką z Caudalie też mnie zaciekawiłaś! Moje usta na jesień zawsze grymaszą także jak zaczną być nieciekawe to może też się skuszę! Napisz o niej może kiedyś coś więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. świetne nowości, zazdroszczę zwłaszcza zestawu Nuxe:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale dobroci! Najbardziej zainteresował mnie zestaw Nuxe oraz peelingi z Organique :)

    OdpowiedzUsuń
  48. super nowości, ja na pianki mam chęć.

    OdpowiedzUsuń
  49. strasznie kusi mnie ta paletka Revolution i chyba w końcu ją kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Swietne zakupy udane zwłaszcza zestaw Nuxe

    OdpowiedzUsuń
  51. Sporo nowości : P
    Racja ciężko znaleźć same matowe paletki : )

    OdpowiedzUsuń
  52. Mnóstwo świetnych nowości. Tych z Organique szczerze zazdroszczę :)
    Paletka też fajna, mam na nią chrapkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. z Nuxe będziesz bardzo zadowolona! Da znać, poczytam co o nim myślisz i czy zakochasz się tak samo jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  54. A jak tam paletka? :) Ja mam Iconic 2 i jestem zadowolona :D Jeszcze muszę koniecznie mieć Iconic 3, a może i 1 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam też Iconic 3 :) a ta jest w fazie testów, myślę, że pojawi się jej recenzja, tylko pewnie bez makijażu, bo akurat w tym mam mało wprawy ;)

      Usuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)