czwartek, 11 września 2014

Przyszło i wyszło czyli stare kontra nowe :)

Powiem szczerze, że pomysł na taką serię postów zrodził się, gdy przestałam ogarniać zbieranie pustych opakowań i życie na dwa domy. W jednym jest jedno, w drugim drugie a ja powoli zaczynałam coraz bardziej się gubić. W dodatku dla niewtajemniczonych - Skleroza to me drugie imię ;) W chwili gdy post zwany potocznie "denkiem" okazał się uciążliwym obowiązkiem a nie jak do tej pory przyjemnością, postanowiłam nieco zmienić jego formę. Rzeczy, które powędrowały do kosza zostały w tym poście zestawione z kosmetykami,  które dopiero co zaczynam używać. Oczywiście nie znaczy to, że ostatnimi czasy zużyłam tylko osiem produktów ;) Wiele innych kosmetyków również ujrzało dno, jednak aktualnie postanowiłam pokazać te najciekawsze :)
Zacznę może od kosmetyków kolorowych ;) Ciężej je zużyć a trochę ich w tym miesiącu wyzionęło ducha ;) Puste opakowanie zawsze znajduje się na zdjęciu po lewej stronie.
Może jako pierwszy gagatek z ostatniego postu (klik) Rimmel Match Perfection, czyli podkład ani dobry, ani zły, Chętne na jego zakup, muszą liczyć się z tym, że wszystko dookoła też będzie w podkładzie bo gagatek nie zasycha. Z kolei na krem Skin79  Snail Nutrition BB Cream zdecydowałam się, gdy miałam już powoli dość walk z kolejnymi podkładami, z którymi ciągle mi coś nie pasowało. Z kremami BB mam tak, że jeśli już coś mi nie pasuje, to zazwyczaj jest to kolor. Liczę więc, że będę z niego zadowolona ;)
Korektor Lumi Magique L'oreal trafił do mnie podczas ostatniej promocji w Rossmannie. Cóż mogę powiedzieć na jego temat? Opakowanie jest śliczne, wylewało się go tyle, ile potrzeba. Zawierał maleńkie drobinki, które nie przypominały w ogóle brokatu ani nie dawały efektu kuli dyskotekowej, jednak w słońcu były zauważalne. Ładnie zakrywał moje sińce, które nie są z kategorii tych wielkich. Zwłaszcza na początku potrafił jednak się złuszczyć, posypać, potem już takie coś się nie zdarzało. Z kolei Magic Pen Lovely to niskobudżetowa wersja korektora. Zdecydowałam się na niego, chodząc między szafami z kolorówką w największym rossmannie jaki znam, tylko dlatego, że był tani i jasny. No i oczywiście liczyłam, że jakoś to będzie. A jest hmmm... średnio. Właściwie poza tym, że rozmazuje tusz do rzęs nie mam mu nic do zarzucenia, ładnie kryje, ma jaśniutki odcień ale to o czym wspomniałam to raczej spory zarzut.
O tuszu Wonder Lash Oriflame pisałam już tutaj i nadal zgadzam się ze wszystkim co powiedziałam. Wiem, że wiele z was nie żywi sympatii do tej firmy jednak ta maskara to jedna z niewielu rzeczy, które warto wypróbować ;) Z kolei Fals Lash Effect Max Factor zakupiłam przez sympatię. Pamiętałam, że kiedyś nieźle się u mnie spisał, miał silikonową szczoteczkę, ładnie podkreślał rzęsy więc podczas internetowych zakupów wrzuciłam go do koszyka. Pewnie niebawem pojawi się jakaś jego pełniejsza recenzja :)
W kwestii pielęgnacji, w tym miesiącu do kosza wpadły dwie Pomadki Rumiankowe Alterra, jedna torebkowa a druga domowa ;) Bardzo je lubię i często do nich wracam, sprawdzają się u mnie jako codzienna pielęgnacja ust. Tutaj można zleźć pełną jej recenzję. Jednak gdy słona woda, słońce i zmiana otoczenia bardzo dała mojej skórze popalić i również usta były w opłakanym stanie, postanowiłam wytoczyć cięższe działa. W ten sposób trafiła do mnie Pomadka Caudalie, która świetnie poradziła sobie z suchością, pięknie pachnie i ładnie wygląda ;) Słoiczek Reve De Miel Nuxe otworzył poniekąd mój mąż, który wyjął go, zaczął oglądać a potem odkręcił ;) W związku z tym, pomadka trafiła do torebki a słoiczka używam w domu i powiem, że ten duet idealne się sprawdza. A Nuxe nie bez powodu jest kosmetykiem kultowym. Recenzja obu pewnie pojawi się w swoim czasie, po ich gruntownym przetestowaniu, zdradzę tylko, że aktualnie jestem z nich zadowolona ;)
Tutaj kremy pod oczy, oba tej samej firmy. Tołpa Botanic Biały Hibiskus 30+ jest zdecydowanie silniejszy, ładnie wygładził drobniutkie zmarszczki i przywrócił skórze nawilżenie. Ogólnie rzecz biorąc poprawił stan skóry pod oczami, wydaje mi się, że nawet lekko rozjaśnił cienie. Z kolei Tołpa Botanic Amarantus jest kremem słabszym, który ma za zadanie rozświetlać nasze spojrzenie. Zaczęłam używać go całkiem niedawno i w tym momencie potrafię jedynie powiedzieć, że ładnie pachnie ;)
W ostatnim czasie do kosza powędrowały również wszystkie kosmetyki do demakijażu, mianowicie dwufaza, płyn micelarny oraz żel do mycia twarzy. L'oreal Łagodny Płyn do Demakijażu Oczu i Ust sprawdził się na tym polu bardzo dobrze, tutaj można zapoznać się z jego pełną recenzją. Gdyby nie to opakowanie na pewno pokochałabym go jeszcze bardziej. Na propozycję Garniera czyli Kojący Płyn do Demakijażu Oczu zdecydowałam się dla odmiany. Płyn nie jest dwufazowy ale za to zmywa chyba całkiem nieźle, dał radę całkiem nieźle usunąć mój eyeliner i tusz ;)
Płyn micelarny Tołpa Dermo Face Physio trafił do mnie za sprawą jakiegoś ShinyBoxa i powiem szczerze, że jakoś średnio go pokochałam. Zmywał przeciętnie, pachniał nie za pięknie, kolejny kosmetyk dobry na raz. Nie bubel, nie objawienie, jednym słowem przeciętniak. Do Płynu Micelarnego Garnier wracam po krótkiej przerwie. Uważam, że to naprawdę dobry kosmetyk, który świetnie nadaje się do odświeżenia i usunięcia makijażu. Pisałam jego recenzję tutaj.
Żel Micelarny Nawilżający BeBeauty gości u mnie dość często. Jest tani, łatwo dostępny (czyli po drugiej stronie ulicy uściślając). Gdy jestem u rodziców i zapomnę czegoś do mycia twarzy a żel mamy mi nie odpowiada to on świetnie spełnia swoje zadanie. Ładnie domywa resztki makijażu i przy tym nie podrażnia ani nie ściąga mojej skóry. Hydrabio Mousse Bioderma spisuje się na tym polu dużo lepiej, potrafi usunąć np tusz do rzęs, ma bardzo fajną konsystencję ale na pełną opinię jeszcze przyjdzie pora ;) Jak na razie jestem do niej nastawiona pozytywnie i pierwsze wrażenia są bardzo przyjemne ;)
Do kosza powędrowała oczywiście jeszcze masa innych rzeczy ale nie wszystkie byłam w stanie zebrać. Mam nadzieję, że taka forma denka jednak przypadnie Wam do gustu, mnie podoba się chyba bardziej ;) I ze względu na formę i ze względu na mniejsze zbieractwo opakowań ;) Pozdrawiam i wracam do Was jutro, muszę zająć się mężem, który na CAŁY JEDEN DZIEŃ wrócił do domu z kolejnego wyjazdu ;)

68 komentarzy :

  1. Miałam micela garniera i żel BeBeauty, z obu produktów byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe produkty, za wyjątkiem podkładu, który mnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam mascarę z Oriflame i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na post:)
    Ja bardzo lubię te żele z biedronki i micel z Garniera.

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysł :) i fajne kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł na zestawienie obok siebie pustych opakowań z nowościami! Ciekawa jestem jak będzie Ci się spisywał ten krem BB i szczególnie na jego recenzję będę czekać. Też kiedyś kupiłam korektor z Lovely, bo tani, bo spróbuję, bo a nóż będzie ok, ale jak się okazało jest strasznym przeciętniakiem, który bardzo krótko utrzymuje się pod oczami.Spróbuję też kiedyś micela z Garniera! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ślimak spisze się na medal ;) no ale cóż, pożyjemy, zobaczymy ;) a z korektora jestem niezadowolona, to raczej niewypał :/

      Usuń
  7. Musze wypróbować tę maskarę Wonder Lash Oriflame

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawie to zrobiłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam takie zestawienia na innych blogach. Mnie się to jednak wydaje jeszcze bardziej problematyczne, choć denka szczerze nieznoszę i co miesiąc zastanawiam się po co o nim piszę:D Jeszcze jakbym miała gdzieś trzymać te puste opakowania to chyba bym dostała szału!:D Co do produktów większość znam. Ciekawa jestem biodermowej pianki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie z kolei wydaje się mniej problemowe i mnie tak łatwiej i przyjemniej :)

      Usuń
  10. Fals Lash Effect Max Factor troche mnie zawiodl,trzeba porządnie "powycierać" szczoteczkę, żeby nie wyszedl efekt posklejanych rzęs-chyba, że to akurat mamy zamiar zrobic. Ale moze tylko mi sie trafil felerny okaz.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za informację, będę uważać, żeby nie było na niej zbyt dużo tuszu :)

      Usuń
  11. Krem pod oczy z Tołpy mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł na post ze zużytymi produktami. Ładnie wszystko opisałaś i mam identyczne jak Ty zdanie co do produktów dostępnych jedynie w sprzedaży katalogowej :) Istnieje wiele kosmetyków, po które warto sięgać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, są perełki ale i buble, jak w każdej firmie ;)

      Usuń
  13. Tusz Wonder uwielbiam jest świetny, tak samo jak pomadki z Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę w końcu kupić krem pod oczy Tołpy 30+, bo jesteś kolejną osobą, która wypowiada się na jego temat w superlatywach :)
    Coś jest na rzeczy i trzeba się o tym przekonać osobiście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się nie zawiedziesz, w moim odczuciu nie jest zły. Na moje 25 wiosen nawet bardzo dobry ;)

      Usuń
  15. płyn micelarny z ganiera jest niezastąpiony!:) bardzo go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja właśnie niedawno po raz pierwszy kupiłam ten micel z Garniera i jak na razie to jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sloiczek nuxe mi sie marzy <33

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się taki pomysł na denko, fajna sprawa z tymi porównaniami!
    Z twojej gromadki znam jedynie ten tusz z Maybelline, kiedyś byłam mu wierna, bo jest naprawdę dobry.
    Od niedawna mam także ten balsam do ust z Nuxe i rzeczywiście świetny jest, choć mój ulubieniec Tisane wcale nie jest gorszy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tisane również chętnie bym wypróbowała, jak zużyję jakiś balsam to chyba sobie go sprawię :) a tusze są akurat z oriflame i max factor ;)

      Usuń
  19. Zmiana Tołpy na Tołpę chyba najlepiej świadczy o ich kremach :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja pomadki z alterry nawet w rossmanie nie mogę dorwać.. dziwnie.. chyba każdy się na nią rzuca zaraz po wyłożeniu jej na półkę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Rimmel Match Perfection,uwielbiam ;) Miałam swoją buteleczkę na wakacji, ale zakosiła mi go mama, która również go pokochała ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na ten słoiczek Nuxe chyba w końcu sama się skusze, tyle się już o nim naczytałam ;) A ślimaczkowy bebik jest jednym z moich ulubionych, choć ogolnie bbcreamy nie zrobiły u mnie kariery :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i u mnie się sprawdzi ;) nuxe generalnie jest bardzo przyjemny, jego największą wadą jest chyba dostępność :( ja swój kupiłam na wakacjach w chorwacji :P

      Usuń
  23. Ostatnio kupiłam ten micel z Garniera na wypróbowanie :) Ciekawe jak u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. niczego z owej gromadki nie miałam. Gratuluję zużyć:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę sobie kupić Alterrę ;)
    Gratulacje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny pomysł na takie zestawienie:) Duet pomadka Caudalie i balsam Nuxe towarzyszył mi dzielnie od lutego i oba produkty sprawdziły się świetnie. Piankę Biodermy bardzo lubię, właśnie mam kolejne opakowanie w użyciu i kolejne w zapasach. Tusz MF FLE to mój absolutny faworyt:) Ostatnio go zdradziłam i kupiłam jego młodszego brata Clum Defy Extensions:) Ciekawa jestem tego kremu BB, będę wyglądała recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdecydowanie taki duet świetnie radzi sobie z problematycznymi ustami ;) z pianki również jak na razie jestem zadowolona, a konsystencja jest bardzo fajną odmianą od tradycyjnych żeli :)

      Usuń
  27. Podoba mi się forma tego a‘la denka :D
    U mnie pusta opakowania mają osobną szafeczkę, ale jak w okresie wakacji żyję w rozjazdach to denko jest słabe, bo opakowania puste od razu do śmieci idą - każdy kawałek wolnej przestrzeni w walizce na wagę złota :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle całkowicie przestałam ogarniać ten temat ;) zostawiłam tylko te godne zainteresowania produkty ;)

      Usuń
  28. Oba kremiki z Tołpy chętnie bym wypróbowała :). Micel Garniera mam ale jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny pomysł na denko w nieco innej odsłonie :)
    Balsam do ust Nuxe rzeczywiście jest świetny, a micel Garniera od dłuższego czasu należy do moich ulubieńców.
    Krem z Tołpy +30 mam na zakupowej liście, jestem go ogromnie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny sposób na odświeżone denko :) Z powyższych kosmetyków miałam okazję używać jedynie kremu pod oczy z Tołpy - wersji z amarantusem i oprócz nawilżenia okolic pod oczami, nie zauważyłam większego działania. Ale kolejny z pewnością będzie krem z hibiskusem. Działanie na drobne z marszczki to właśnie to, czego potrzebuje :) Kusi mnie również balsam do ust Nuxe, ale na zakup zdecyduję się bliżej jesieni.
    Pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będę trzymała kciuki za szybki i łatwy zakup nuxe, niestety nigdzie i ciàgle go nie ma, normalnie produkt widmo ;)

      Usuń
  31. miałam ten korektor z lovely i dla mnie za slabo kryl i strasznie uwidaczniał to czego nie powinien;p żel z biedronki rowniez mam i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel jest tani a dobry, z kolei korektor tylko tani ;)

      Usuń
  32. Też lubię te pomadki Alterry:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj ciekawi mnie ten BB bo je uwielbiam, a tego jeszcze nie widziałam! :) Korektor Lumi Magique kupię od razu jak wykończę stary korektor :P Micel od Garniera uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba muszę wrzucić jego recenzję, widzę że sporo osób jest nią zainteresowanych :) Lumi Magique to niestety jeden z lepszych korektorów, jakich używałam ale jego cena mnie boli ;)

      Usuń
  34. Bardzo fajny pomysł na zestawienie zużytych i nowych kosmetyków :) Ja też bardzo polubiłam micel Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Miałam nie raz ten podkład :) Całkiem ok ale bez rewelacji

    OdpowiedzUsuń
  36. micelek z garniera upolowałam niedawno i teraz czeka na testy :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Micel z garniera ubustwiam, ale tuszu z oriflame w przeciwieństwie do Ciebie - nie znoszę :)
    Masz świetnego bloga, aż żal że dopiero na niego trafiłam, będę tu częstym gościem :
    No i z przyjemnością obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Obydwa tusze maiłam i bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  39. ja chcę wypróbować kremy bb, azjatyckie z uwagi na to, że podkłady na naszym rynku są dla mnie o wiele za ciemne a zimą ta przepaść jeszcze bardziej się pogłębi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dokładnie ten sam problem, wszystko jest za ciemne :(

      Usuń
  40. Czekam na recenzję tuszu z Max Factor, bo od dawna mnie kusi;)

    OdpowiedzUsuń
  41. O jaki ciekawy tytuł posta ! Świetne kosmetyki, już niedługo muszę przetestować tołpe...

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo lubię oba płyny z Garniera, zarówno ten do demakijażu oczu, jak i miecelarny. Pomadka rumiankowa z Alterry też się u mnie świetnie spradza :) Ciekawa jestem kremu pod oczy z Tołpy z hibiskusem, bo wersja z ryżem 40+ kompletnie u mnie nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  43. mam podobne zdanie co do tego podkładu i już bardziej przekonał mnie z tej samej firmy Wake me up:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety z tej serii nie ma dla mnie odpowiedniego odcienia :(

      Usuń
  44. a ja mam aktualnie TRUE MATCH i jestem z niego zadowolna, jest lekki, widocznie zależy od cery;-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Fals Lash Effect Max Factora uwielbiam - jako jeden z nielicznych tuszy robi cokolwiek z moimi rzęsami ( oczywiście chodzi o efekt wymarzony :) ) Płyn Garniera to mój produkt nr 1 jeśli chodzi o demakijaż oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Tyle dobrego czytałam już o płynie micelarnym Garnier, że muszę się w końcu na niego skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  47. chciałam kupić ten podkład z rimmel, ale im więcej o nim czytam, tym więcej mam wątpliwości. słyszałam różne opinie na jego temat.

    http://lilac-fleur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Lubię ten płyn micelarny z Tołpy.

    OdpowiedzUsuń
  49. Ciekawa jestem płynu micelarnego Garnier, widziałam g w sklepie. Duża pojemność i niewygórowana cena, może warto? :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. fajny pomysł... dokładnie tak, jak coś nas męczy warto to przerobić i zmienić na swoje, by ponownie stało się przyjemnością:)
    mam tę pomadkę caudalie i cieszy mnie Twoje dobre zdanie o niej, chętniej po nią wreszcie sięgnę do komody:)

    pozdrawiam ciepło
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś nawet jest jej recenzja ;) A taka forma zdecydowanie dużo bardziej mi odpowiada :)

      Usuń
  51. Płyn Garnier do demakijażu uwielbiam i używam obecnie. Zaciekawiły mnie kremy Tołpa pod oczy, ogólnie lubią tą markę - szczególnie ich maskę oczyszczającą i żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Podoba mi się Twoje zestawienie:) Fajny sposób na NIE kupowanie niczego na zapas - patrzysz co się kończy i kupujesz dokładnie to czego potrzebujesz:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)