środa, 20 sierpnia 2014

Pudry i pudełka czyli sierpniowy Shinybox i Makeup Revolution Highlighter w kolorze Pink Lights

Bardzo lubię rozświetlacze. Jeszcze bardziej rozświetlacze z różową poświatą. Jako szczęśliwa posiadaczka pudru MUA Undress Your Skin, zapragnęłam kolejnego produktu, który przynajmniej w teorii powinien być różowy ;) Jak on się u mnie spisał?
Wypiekany puder otrzymujemy w plastikowej, niezbyt pięknej ale stosunkowo porządnej, wypukłej puderniczce ze złotymi napisami. W środku znajduje się rozświetlacz z ciekawym tłoczeniem (aczkolwiek pod względem "urody" wolę to MUA ;)), które nie niszczy się zbyt szybko. Za 7.5g musimy zapłacić około 15zł. Wydaje mi się, że jest on dość twardy i "zbity", przez co prawdopodobnie będzie bardzo wydajny. Jednocześnie łatwo nakłada się go na pędzel a potem na twarz. 
I teraz to co było dla mnie najważniejsze: kolor! Spodziewałam się różu, dostałam fiolet :P Delikatną, zimną lilię, która mimo wszystko ładnie wygląda na policzku. Tworzy taflę z malutkimi iskierkami, które jednak znikają w ciągu dnia ;) To chyba najlepszy sposób na określenie efektu, który daje ten rozświetlacz. Do wyboru mamy również odcienie Gold Lights i Peach Lights.
Rozświetlacz nałożony rano, trzyma się w praktycznie niezmienionym stanie aż do zmycia makijażu (tafla zostaje, drobinki znikają! ;)). Myślę, że produkt ten warto wypróbować, jest stosunkowo tani, dobrze sprawdzi się przy chłodnej karnacji i łatwo stopniować efekt, jaki chcemy uzyskać :) Poniżej przygotowałam też małe porównanie do wspomnianego już wcześniej Make Up Academy Undress Your Skin.
Na koniec jeszcze słów parę na temat sierpniowego pudełka Shinybox, które dziś do mnie dotarło. Powiem tak: to co dostałam bardzo mi się podoba, strasznie chciałam jednak krem do rąk The Body Shop, może ktoś nie kocha swojego i chciałby się w jakiś sposób dogadać?! :D



66 komentarzy :

  1. fajny ten rozświetlacz, w ogóle Makeup Ravolution ostatnio króluje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna wersja pudełka Ci się trafiła:D Mam tylko nadzieję, że nie zrecenzujesz zbyt szybko masła TBS bo już nim hm hm..;) Co do rozświetlacza pasuje do Ciebie. Ja unikam takich odcieni bo wyglądam wtedy na chorą:D więc pewnie do swojej karnacji wybrałabym wersję Gold:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę się spieszyć ;) Możliwe, że wcale się nie pojawi bo mam wrażenie, że niedługo wyskoczy mi z lodówki :D

      Usuń
  3. wiele dobre czytałam już na temat tego rozświetlacza;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie się prezentuje :-) Może się na niego skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wreszcie zainwestować w rozświetlacz, bardzo podoba mi się efekt jaki można osiągnąć dzięki temu kosmetykowi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś rozświetlacz koniecznie trzeba mieć! :)

      Usuń
  6. O widzę, że nawet masełko TBS się znalazło w pudełeczku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam rozświetlacz z MUA i jestem mega zadowolona. :)) Ten byłby chyba za fioletowy. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ten jest mocno fioletowy, nie dla każdego będzie dobry ;)

      Usuń
  8. jaka piękna kreska! a co do rozświetlacza to koniecznie muszę wypróbować :)
    btw mogłabym Cię poprosić o poklikanie w linki lub banner sheinside na moim blogu? Byłabym wdzięczna, ponieważ mam szansę zacząć z nimi współpracę co jest moim marzeniem :( odwdzięczę się jeśli chcesz :)
    chocooonut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełeczko całkiem udane :) A ten rozświetlacz wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy ten rozświetlacz a pudełeczko też ciekawe ;) chyba pierwszy raz jakieś mi się spodobało :) A to masło TBS miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wygląda<3 Pudełeczko też prezentuje się całkiem fajnie:) Mam to masełko TBS, fajne jest:) PS. I na tyle malutkie, że spokojnie można nosić w torebce i używać zamiast kremu do rąk:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Można używać go także tak jak mówisz Tylko zapach już nie ten :(

      Usuń
  12. Rozświetlacz również mi się spodobał :) Masełko również mam

    OdpowiedzUsuń
  13. Super nowosci! Fajny rozswietlacz :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow pudełko na prawdę interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rozświetlacz daje bardzo ładny efekt i fajnie, że można go stopniować :) Zawartość pudełka też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo, bardzo fajne pudełko w tym miesiącu :)
    Co do rozświetlacza, bardziej podoba mi się efekt jaki daje MUA, taka liliowa poświata jakoś do mnie nie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. super pudełko :) podoba mi sie zawartosc :)

    OdpowiedzUsuń
  18. drobin w rozświetlaczach nie lubię ale ten konkretny pięknie wyglądałby jako cień do powiek :) no i ogromny plus za taką trwałość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że masz rację, mógłby ładnie wyglądać na powiekach :)

      Usuń
  19. efekt subtelny ale na dzień jeśli ktoś nie chce mocnego blasku wydaje sie być ok

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale bardzo ładne rozświetlenie można uzyskać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się ten rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie się prezentuje ten rozświetlacz jednak u mnie Mary Lou nic nie przebije ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mary też lubię ale mogłaby mieć dla mnie chłodniejszy odcień ;)

      Usuń
  23. Wyglada ślicznie ;) zapraszam do siebie. Co powiesz na wspolna obserwacje? patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  24. ładnie wygląda, ale nie wiem czy ta zimna lilia, o której piszesz ładnie wyglądałaby, współgrała z moją karnacją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciepłym cerom na pewno nie będzie odpowiadał ;)

      Usuń
  25. piękny jest ! <3 jak skończę jeden rozświetlacz to na pewno kupię sobie ten!

    OdpowiedzUsuń
  26. Sierpniowy box bardzo fajny, poprzednie miesiące dla mnie były kiepściutkie jeśli chodzi o Shinybox .

    OdpowiedzUsuń
  27. chcę wypróbować produkty Makeup Revolution, ich produkty wydają się świetne, zwłaszcza palety! gdzie kupiłaś ten rozświetlacz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na cocolita.pl ale dziś widziałam go też w mintishop.pl :)

      Usuń
  28. Piękny efekt daje ten rozświetlacz!

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię taki efekt rozświetlacza, konsystencja też wygląda na przyzwoitą ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. pudelko bardzo fajne :)
    a efekt rozświetlacza mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi się ten rozświetlacz, chcę go!, a pudełko tym razem jest fajne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzeba go sobie koniecznie sprawić ;) mam nadzieję, że będziesz zadowolona :)

      Usuń
  32. Rozświetlacz bardzo mi podoba się, lubię taką chłodną tonację - cudny!
    Mi też krem się nie trafił, choć bardzo chciałam, ale już o tym wiesz, ale widzę że masz brązową kredkę Glazel, u mnie czarna... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też bardzo lubię chłodne rozświetlacze :) a ja z kolei wolałabym czarną a dostałam brąz :)

      Usuń
  33. Też uważam, że to pudełko jest dobre.

    OdpowiedzUsuń
  34. ja nie używam rozświetlaczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, można nimi wyczarować naprawdę świetny efekt :)

      Usuń
  35. Pięknie wygląda na skórze, ten z MUA zresztą też cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękna kreska! MUA podoba mi się mimo wszystko odrobinę bardziej, ale zaciekawiła mnie wersja brzoskwiniowa z Makeup Revolution :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Idealna kreska :*
    *Obserwuję i wpadnij na rozdanie do wygrania Tangle Teezer
    http://silkybomb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. z rozświetlaczami i bronzerami mam zawsze problem-może dlatego że mam tłustą cerę i robią mi się ciapki na buźce,ale jeszcze próbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Rozświetlacz ładny, aczkolwik troszkę za jasny. Ale do Twojej cery świetnie pasuje :) Mam nadzieję, że w przyszłym miesiącu uda mi się zamówić Shiny box'a :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nigdy nie używałam rozświetlacza. Nie znam się, ale wiem że muszę jakiś w końcu kupić bo to chyba jedyny kosmetyk do makijazu twarzy który w sumie jest mi obcy. :)
    Co do shiny ja niestety nie pomogę, bo nie mam pudełka. Ale mam ten krem do twarzy z Bandi :) Własnie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Oo, widzę, że trafiło Ci się masełko- gratki ;) Ja czekam na swoje, może będzie już w poniedziałek :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajny, ale mam wrażenie, że efekt po MUA jest subtelniejszy :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  43. Makeup Revolution ostatnio bardzo pozytywnie zaskakuje! Muszę w końcu czegoś od nich spróbować:) Jednak jeśli chodzi o efekt to chyba do mnie bardziej pasowałby ten z MUA :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Co do rozświetlacza to nie słyszałam wcześniej o tej firmie

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam ten rozświetlacz i uwielbiam go:) Mój cukiereczek;))

    OdpowiedzUsuń
  46. Ładnie wygląda na twarzy, aż zachciałam go mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Rzeczywiście lekko wpada w fiolet. Moim ulubionym, wręcz ukochanym rozświetlaczem jest Mary Lou Manizer :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)