niedziela, 22 czerwca 2014

Zakupy, zakupy, zakupy! Czyli (chyba) to, co tygryski lubią najbardziej ;)

W czerwcu trafiło do mojego domu trochę nowości. Przyleciał do mnie Shinybox, spełniłam małe chciejstwa albo zostałam poniekąd zmuszona do zakupu. Zapraszam wszystkich zainteresowanych do obejrzenia, co pojawiło się u mnie w ostatnim czasie :)
Na początek może kosmetyki, które zamknę w szeroko rozumianym pojęciu "naturalne" ;) W tej kategorii trafiła do mnie Pomadka z Peelingiem Sylveco (właściwie mam je dwie, bo jedną kupiłam jakiś tydzień przed znalezieniem drugiej w Shinybox'ie). Kupiłam ją ze zwykłej, ludzkiej ciekawości i na początku byłam nawet trochę zdziwiona "ostrością" owego peelingu ;) Pozostając w temacie wszelkiej maści scrubów, w tym miesiącu pojawił się  u mnie Peeling Solny z Masłem Shea o zapachu greckim i Peeling Cukrowy Botanic Garden Orchidea i Curacao od Organique. Oba pachną cudnie! Powiem szczerze, że pierwszy raz mam do czynienia ze scrubami tej firmy ;) Z racji tego, że serum z Dermedic już mnie opuściło zdecydowałam się na Krem Nawilżający z Dynią, również od Organique. Za zebrane pieczątki dostałam w prezencie kulę do kąpieli Orange&Chilli ;) Na zdjęciu znajduje się też stały bywalec mojej łazienki, czyli Olejek Alterra z Limetką i Oliwkami. Stosuję go na różne sposoby i zawsze gdy jeden się kończy lecę po drugi :)
Tutaj dalsza część pielęgnacji, czyli Płyn micelarny Garniera, który znam, lubię i chętnie do niego wróciłam :) Potem aż trzy maseczki, czyli Estetica Złota Maska, którą kupiłam okazyjnie w Biedronce, Maseczka Kolagenowa Etre Belle z Shinyboxa i Maska Nawadniająca Hydrain3 od Dermedic. Tej ostatniej miałam już okazję używać i wstępnie mogę powiedzieć, że daje dobre efekty. Moja schodząca płatami skóra już po jednym użyciu znacząco się uspokoiła. Woda Termalna Avene a raczej jej miniatura została przeze mnie znaleziona w gazecie :D Ściślej rzecz ujmując, w czerwcowym Elle :)
W kategorii "włosy" trafiła do mnie farba L'oreal Casting Creme Gloss w kolorze Ciemny Brąz, której używam co parę miesięcy by podkreślić naturalny kolor. Świetnie się w tym odcieniu czuję, farba nie szkodzi ani skórze ani włosom i wracam do niej co jakiś czas. W Shinyboxie znalazłam Termoochronne Serum Do Włosów Marion (muszę poszukać na nie chętnego, dezodorant Dove już trafił do babci ;)). Do szamponu EmolientLinum Dermedic wróciłam z podkulonym ogonem gdy okazało się, że mój ostatni zakup okazał się trafiony jak kulą w płot a na mojej głowie pojawiły się czerwone, swędzące plamy, zwiastujące kłopoty.
Kategoria "kolorówka" znowu w tym miesiącu kuleje ;) Przypadkiem stałam się szczęśliwą właścicielką trzech różowych jaj. Dwóch świadomie (w końcu zdecydowałam się na osławiony Beauty Blender) a jednego nie (znowu Shinybox i jego Make Up Blender od Syis). Cieszę się, bo wiem, że dobrze nakłada mi się makijaż w ten sposób. Na każde przyjdzie kolej ;) Z kolei Bazę Pod Cienie do Powiek Stay On Hean zdecydowałam się już drugi raz. Jest miękka, podbija kolor cieni i przedłuża ich trwałość. Aktualnie to mój faworyt ;)
Na sam koniec jeszcze lakiery i preparaty do paznokci. Trafił pod mój dach wysuszacz do lakieru Nail Art w kroplach Essence i baza Essence StudioNails, którą miałam dawno temu i też fajnie wyrównywała płytkę paznokcia. Powiem szczerze, że byłam pewna, że te produkty są wycofane, taką informacją uraczyła mnie pewna pani w Hebe. Kosmetyki te zostały tylko przeniesione do tzw "drugiej szafy" ;) W środku lakierowy rodzynek, czyli Brit Manicure od Rimmela, świetny do frencha! Na całe szczęście to już koniec ;) 
W ramach prywaty powiem, że wrócę z kolejnym postem pewnie dopiero w czwartek, w środę koło 12:00 bardzo proszę trzymać za mnie kciuki, gdyż czeka mnie obrona pracy magisterskiej ;) Potem będę mogła już spokojnie myśleć tylko o ślubie (pozdrawiam w tym miejscu szczególnie tegoroczne Panny Młode! :))

117 komentarzy :

  1. Te dwa produkty Dermedic też kupiłam na początku czerwca;) Baza Hean jest super;) Zaciekawił mnie ten lakier Brit. A oleju Alterra do czego używasz? Mocno pachnie?:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mocno i dość długo ;) Oleju najczęściej do demakijażu, skórek i paznokci, kąpieli, po kąpieli, właściwie to jak mnie najdzie ochota ;)

      Usuń
    2. A to nie da rady, choć wygląda zachęcająco. A peelingi Organique bardzo lubię:D

      Usuń
    3. Akurat tej wersji nie polecam ale jest jeszcze Makadamia i Migdał, może ta będzie łagodniejsza? Bo pomarańcza i Brzoza też pachnie dość intensywnie (choć chyba delikatniej niż Limonka i Oliwki).

      Usuń
  2. Ooo napisz koniecznie jak się spisuje ten dyniowy krem Organique, bo mam na myśli jego zakup, ale w ciemno wolałabym nie kupować ;)
    Też mnie skusiło pudełko Shiny i przyznam, że przypadło mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresował mnie wysuszacz i baza Essence;) A ten olejek Alterry używałaś może do włosów? Bo jestem ciekawa jakby się sprawdził w tej roli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze okazji, moja pielęgnacja włosów niestety ogranicza się do szamponu, odżywki i czasem płynów od dermatologa ;)

      Usuń
  4. Wow mega fajowe zakupy :D Organique i Syleco - miłość <3 Pomadki i kremy są boskie! Wodę termalną z Avene miałam w zeszłym roku w największej butli, uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne nowości :). Ja chyba jutro wybiorę się na zakupy. Elle nigdzie nie mogę znaleźć :(.
    Może skuszę się na micel Garniera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wczoraj krążyłam z bratem 5h po centrum handlowym w poszukiwaniu garnituru ale drogerii nie omieszkałam ominąć ;) Szkoda, ze nie udało Ci się kupić Elle :(

      Usuń
  6. Świetne nowości :). Ja chyba jutro wybiorę się na zakupy. Elle nigdzie nie mogę znaleźć :(.
    Może skuszę się na micel Garniera.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już od dłuższego czasu jestem ciekawa tej pomadki peelingującej! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomadkę z peelingiem Sylveco kupię na 100%.
    Zużyję najpierw peeling różany P&R, który mam.
    Bardzo mnie zainteresował ten krem nawilżający z dynią.
    Będę wypatrywała recenzji.
    Nad zakupem różowego jaja cały czas myślę ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe zakupy, mi niestety nigdzie nie udało się dorwać tego wydania Elle :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze gdzieś się uda? Ja dałam radę w mniej uczęszczanym centrum handlowym ;)

      Usuń
    2. Ach moje miasto chyba jest za małe na takie rarytasy :/

      Usuń
    3. Ja od jakiegoś czasu również nie widziałam go już u siebie. A wczoraj nawet patrzyłam :( Szkoda :(

      Usuń
  10. Olejek Alterra z Limetką i Oliwkami uwielbiam za zapach i działanie, zawsze mam jeden w zapasie. Z Sylveco nie miałam jeszcze okazji nic stosować, składy zachęcają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Sylveco miałam tylko próbki i właśnie te pomadki ale pierwsze wrażenia są dobre :)

      Usuń
  11. Bardzo ciekawe nowości, większość sama chętnie zobaczyłabym u siebie :)
    Mam ochotę na jakieś jajko do makijażu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja całkiem niedawno odkryłam, że jajka dają bardzo ładny efekt :)

      Usuń
  12. sporo tego,fajne perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Shiny Boxa mam i ja, a w nim peeling (tylko, że kokosowy) i pomadkę Sylveco :D Krem dyniowy Organique też mam i go bardzo lubię, przede wszystkim ze względu na bardzo leciutką konsytencję i dobre nawilżanie skóry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja kokos niezbyt lubię, dlatego cieszę się, że trafiłam wersję grecką ;) Ciekawe jaką dostanie moja mama :) Mam nadzieję, że z kremu dyniowego ja też będę zadowolona :)

      Usuń
  14. wow dużo tego wszystkiego:D świetnie:) oczywiście zostaję i obserwuję:) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zainteresowała mnie ta peelingująca pomadka, chyba muszę na nią zapolować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się za nią rozejrzeć i ją wypróbować ;)

      Usuń
  16. I to sa zakupy,szaleństwo daj znać jak się spisuje Beauty Blender:)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne kosmetyki :) ale Ci się trafilo z tą pomadką i gąbeczką :) powodzenia na obronie i nie stresuj się tylko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję ;) A pomadek i gąbek mam teraz na bogato ;)

      Usuń
  18. Fajne nowości. Lubie Castingi, kiedyś używałam ich regularnie. Miałam te kulę Organique i trochę zraziła mnie do marki, bo faktycznie pachniała cudnie, ale podrażniła mi skórę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dwupak jaj BB też kupiłam ostatnio, ale powiem szczerze, że po pierwszych kilku aplikacjach nie jestem przekonana:/ Ciekawa jestem bardzo tego kremu z dynią, więc będę wypatrywała recenzji:) Miałam tylko maseczkę algową z tej serii i byłam z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedobrze. A dlaczego Cię nie przekonało? Krem z dynią za jakiś miesiąc, dwa pewnie pojawi się na blogu :)

      Usuń
  20. świetne nowości, bazę z pod cienie również lubię i jest moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ją któryś raz i zawsze pokornie wracam ;)

      Usuń
  21. Zakupy świetne naprawdę udane

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne nowości, zazdroszczę peelingów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peelingi i krem i BB najbardziej mnie cieszą :)

      Usuń
  23. Sporo tego wszystkiego :) Ja wreszcie skusiłam się na micel Garniera i na razie jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Ja też chyba ostatnio najbardziej polubiłam Garniera :)

      Usuń
  24. Bardzo lubię ten płyn micelarny od Garniera. Beuaty Blendera niestety nie umiem używać, wstyd :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to? :) A płyn micelarny garniera wiele osób bardzo lubi ;)

      Usuń
  25. OMG! Ile cudowności! I mój ulubiony Organique! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Organique i BB chyba w tym miesiącu cieszą mnie najbardziej ;)

      Usuń
  26. Och - sporo tego :)
    Będzie co testować. Też mam ten box shiny, ciekawe jak się sprawdzą kosmetyki i gąbka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa, powoli zaczynam pierwsze testy :)

      Usuń
  27. Zapach grecki w organique jest najlepszy! Bazę hean tez lubię! I czemu ja tych masek w biedronce nie widziałam? : (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię ten zapach :) A w Biedronce jest ostatnio tyle rzeczy, że łatwo coś przeoczyć (przynajmniej w tej mojej ;))

      Usuń
  28. to co każda z nas lubi najbardziej :D super nowości :) też mam tą jajkową gąbeczkę jest super;)

    OdpowiedzUsuń
  29. No chyba w końcu kliknę tego Shinyboxa... :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bazę z Hean bardzo lubię :). Kurcze, kusi mnie bardzo zawartość Shiny! A właściwie to tylko peeling i gąbeczka, bo bardzo chciałąbym wypróbować:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jeszcze można go zamówić :) Trzeba brać puki jest :D

      Usuń
  31. Nowości zapowiadają się exstra:) muszę się chyba wybrać na zakupy, dawno nie byłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się koniecznie wybrać i nadrobić zaległości ;)

      Usuń
  32. Super zakupy, same fajne kosmetyki :) Trzymam kciuki za obronę !

    OdpowiedzUsuń
  33. zakupy super! sama nie wiem co pierwsze bym łapała do testów :D

    środa punkt 12 trzymamy kciuki,powodzenia ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dzięki tym kciukom dobrze pójdzie ;)

      Usuń
  34. same wspaniałości, życzę miłych wrażeń podczas używania :)
    najbardziej zaciekawiły mnie peelingi Organique

    OdpowiedzUsuń
  35. Same cudowne zakupy :) Ja bardzo jestem ciekawa Beauty Blendera, od bardzo dawna chciałam go mieć <3

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beauty Blender to też moje chciejstwo od bardzo dawna :D

      Usuń
  36. jeeej ile tych zakupów ^^ też chciałabym mieć beauty blender:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś to marzenie w końcu się ziści ;)

      Usuń
  37. Większości tych kosmetyków nie znam, ale kilka wpadło mi w oko i będę je miała na uwadze podczas kolejnych zakupów.
    Powodzenia na obronie!

    OdpowiedzUsuń
  38. Spore zakupy :P Tyle osób chwali ten BB. Ciekawe jak sprawdzi się u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Powiem szczerze, że sprawiłam go sobie również trochę z ciekawości ;)

      Usuń
  39. Jejku genialne zakupy:-) chyba się skusze na ta bazę pod cienie,bo aktualnie szukam czegoś dobrego:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bazę hean bardzo polecam, to chyba moja ulubiona :)

      Usuń
    2. kupujesz ją w Internecie? ja miałam raz bazę z Quiz Cosmetics - porażka, konsystencja wosku, nie do rozprowadzenia:/

      Usuń
  40. Bardzo fajne! ja lubię te serum :)
    Lubię wchodzić na tego bloga :)
    Zajrzysz? A może nawet zaobserwujemy? :)

    http://luyyyza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że Ci się u mnie podoba ;) A zawsze zaglądam do wszystkich komentujących :)

      Usuń
  41. Sporo tego ;) Kul do kąpieli nie lubię ;/ ale te peelingi mnie ciekawią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja biorę je zawsze za pieczątki ;) A na peelingi miałam ochotę od dłuższego czasu ;)

      Usuń
  42. Ojej, ile tego! Widzę, że na blogach króluje teraz Organique :)

    OdpowiedzUsuń
  43. O Casting :D
    Zaciekawiła mnie złota maska . Daj znać jak się spisała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się coś o niej napisać choć po jednym użyciu może nie być zbyt dużych efektów ;)

      Usuń
  44. Spoooooro tych zakupów ;) kosmetyki z Organique bardzo mnie ciekawią i pomadka Sylveco też :) obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. ale sporo dobroci! jaj BB mam, ostatnio w pudelku dostałam. szampon dermedic tez z jakiegos pudła, ale to jeszcze w PL. Reszty nie znam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon moja skóra bardzo lubi, często do niego wracam ;)

      Usuń
  46. Fajne zakupy :) ten olejek z Alterry miałam, a opakowanie służy mi do dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
  47. wspaniałe zakupy, lol! Kule organique wielbię, a beautyblendera zazdraszczam;)

    pozdrawiam serdecznie
    :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne zakupy, uwielbiam takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo przyjemne zakupy :) Znam jedynie pomadkę Sylveco i olejek Alterry, o obie te rzeczy lubię :)
    Krem z dynią wydał mi się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mnie też zainteresował więc w końcu sobie ten krem sprawiłam :)

      Usuń
  50. Mam ten micel z Garniera i nawet się sprawdza. Poza tym baza z Hean też jest niczego sobie;)
    Mam nadzieję, że zakupione kosmetyki będą Ci służyć. Ja niestety nie mogę sobie pozwolic na większe zakupy:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej czy później na pewno będziesz mogła, trzymam kciuki :) A bazę i micel bardzo lubię ;)

      Usuń
  51. ja znalazlem odpowiednik beauty z deni carte i przy nim zostane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że udało Ci się znaleźć zadowalający Cię zamiennik :)

      Usuń
  52. Podziel się jajeczkiem xD Ja również bardzo lubię bazę Hean - za tę cenę nie znalazłam jeszcze niczego lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Marzy mi się pomadka z peelingiem Sylveco, ale stacjonarnie nigdzie nie mogę ich znaleźć :(. Wysuszacz Essence też mnie ciekawi no, ale niestety moja Drogeria Natura jest słabo zapatrzona i praktycznie nic tam nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysuszacz jest w drugiej szafie ale można go też zamówić w sklepach internetowych :) Nie chcę robić reklamy ale razem możesz kupić i pomadkę i wysuszacz w mintishop ;)

      Usuń
  54. Zaszalałaś na tych zakupach. Widzę dużo nowych i nieznanych kosmetyków.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  55. Masz co testować i o czym pisać! Niezłe zakupy!
    Ciekawa jestem porównania trzech różowych jajek. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jest o czym ;) A taki post mam w planach :)

      Usuń
  56. Widzę mój ulubiony Beauty Blender :) Niezastąpiony jest :) Ostatnio skusiłam się na micel z Garniera - mój pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)