sobota, 28 czerwca 2014

Ulubieni w czerwcu :)

Czerwiec powoli chyli się ku końcowi więc chyba pora opublikować post o kosmetykach, które podbiły moje serce w tym miesiącu. Nie jest ich zbyt wiele ale za to zdjęć jest sporo, więc zapraszam do czytania i oglądania :)
Na początek może zdjęcie kolorówki :) W tym miesiącu bardzo chętnie używałam paletki konturującej Sleek Face Form. Posiadam ją w kolorze Fair. Pisałam o niej oddzielną recenzję, więc nie będę się zbytnio rozpisywać, ale dodam tylko, że w moim przypadku jest ona bardzo wydajna i naprawdę świetnie sprawdza się w przypadku wszystkich podróży i wyjazdów, w wakacje jest niezastąpiona! (pisałam o niej tutaj klik). Jeśli chodzi o akcesoria niezastąpionym okazał się pędzelek Real Techniques Setting Brush. Ma idealny rozmiar do konturowania. Od dłuższego czasu używam go praktycznie codziennie. Świetnie się myje, nie linieje, ma odpowiednią twardość i przyjemny dla oka design (tutaj zbiorcza recenzja klik). Z kolei na paznokciach najczęściej gościł u mnie lakier przeznaczony do frencha, czyli Rimmel Brit Manicure. Ile ja naszukałam się lakieru, który miałby taki kolor i nie zostawiałby na moich paznokciach bąbli! W momencie gdy już straciłam nadzieję na znalezienie takiego cuda, przypadkiem trafiłam na ten lakier i okazało się to strzałem w dziesiątkę. Niestety nie można mieć wszystkiego i czas schnięcia jest stosunkowo długi.
Moim faworytem w pielęgnacji włosów został szampon Dermedic EmolientLinum do skóry bardzo suchej, atopowiej i z objawami łuszczycy. Nie jestem w stanie powiedzieć, która to butelka w moim posiadaniu. Za każdym razem ratuje mnie z opresji podczas kolejnego wysypu na skórze głowy. A że ostatnio stres towarzyszy mi praktycznie ciągle (ślub, sesja, obrona) to również skóra zaczyna o sobie przypominać. Na szczęście po zmianie szamponu i wdrożeniu leczenia wszystko zaczyna znikać. Za długo był spokój ;) Dobrą kompanką została też szczotka Tangle Teezer Salon Elite. Moje włosy robią się coraz dłuższe, sięgają już sporo za łopatki i miałam coraz większy problem z czesaniem ich. Nie oczekiwałam po niej cudów, zależało mi tylko na bezbolesnym rozplątaniu włosów i z całą pewnością ta szczotka mi to zapewniła. Wiem, że albo się ją kocha albo nienawidzi ale ja na pewno dołączę do grona jej zwolenniczek :) W ramach bonusu pokażę niesprzyjające warunki, w jakich robiłam dziś zdjęcia :D Moja Rozetka kocha aparat niemalże tak samo jak wannę wypełnioną wodą więc gdy tylko słyszy migawkę aparatu zaczyna wariować i rozrzucać wszystko co się da ;)
A potem zazwyczaj stwierdza, że jak już przecież twórczy nieład zapanował oraz zostało jej zrobione wystarczająco dużo zdjęć to momentalnie idzie spać ;)
Zdjęcia jak widać były robione na kanapie, bo niestety sport to jednak nie samo zdrowie ;) Od jakiegoś czasu chodzimy z narzeczonym na kurs tańca, ślub od dziś dokładnie za dwa tygodnie a ja okupuję kanapę, komputer i telewizor ze skręconą kostką :) Mam nadzieję, że "do wesela się zagoi" :D

65 komentarzy :

  1. Paletka wygląda bardzo zachęcająco - ciekawe i ładne kolory. Niemniej jednak jak dla mnie gwiazdą okazała się piękna biało - czarna dama :) idealnie pasowałaby do mojego czarnego arystokraty ;) Lubi wodę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kąpać się nie, ale zawsze jak ktoś idzie do łazienki musi wejść do środka a podczas kąpieli zawsze siedzi na wannie i patrzy ;) Żadnej nie przepuści, jak nie uda jej się dostać do środka to siedzi pod drzwiami i zawodzi puki się jej nie wpuści :D

      Usuń
  2. To trio ze Sleeka prezentuje się świetnie :)
    No i pędzel RT mi się marzy.
    Nie tylko ten jeden :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzelki bardzo polecam, z resztą paletkę też ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Na zdjęciu tak, na żywo często trochę mniej ;)

      Usuń
  4. Jaka kicia ;) Świetne produkty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejjj oby kostka ładnie się zagoiła, trzymam kciuki za ślub :)) Z Real Techniques, mam dwa pędzelki o oba są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że szybko przestanie dokuczać ;)

      Usuń
  6. Twoją kicię pozdrawia moja kocia trójca ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Kicia boska <3
    Zainteresował mnie ten lakier z Rimmela a miałam nie więcej nie kupować. Eh...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier jest bardzo fajny, długo takiego szukałam ;)

      Usuń
  8. Ciekawi mnie paletka ze Sleeka, pewnie wreszcie ją zamówię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzy mi się TT:)
    To w takim razie też mam nadzieję, że kostka do wesela się zagoi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na to liczę ;) A TT jest fajna do długich włosów :)

      Usuń
  10. nie dziwię się wcale, że paletka Sleeka jest w gronie Twoich ulubieńców, cudnie się prezentuje. Muszę ją mieć, koniecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. kociak słodziak :D paleta ma super kolorki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a paleta bardzo fajnie wygląda u osób z jasną karnacją ;)

      Usuń
  12. Zazdroszczę TT :). Kiedyś ją kupię i ciekawe do którego grona dołączę :).
    Kociak cudowny! Ostatnie zdjęcie genialne. Napozowała to teraz kima :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo często jak widzi aparat to pozuje ;) a TT warto wypróbować na sobie choć cena jak za szczotkę jest średnio zachęcająca ;)

      Usuń
  13. Ta paletka mi sie bardzo podobav

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten szampon prawie od miesiąca i na razie wydaje mi się zwykłym szamponem, ale zobaczymy. Btw widziałam olej kokosowy a sklepie Kuchnie Świata w Manu za 12,90.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja skóra bardzo ten szampon lubi :) A co do oleju to dzięki za info, zajrzę tam :)

      Usuń
  15. Ale śliczny kociak :) Też mam kotkę o podobnej maści :) Podoba mi się lakier z Rimmela :) Na pewno się zagoi. Musi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja chyba najbardziej lubię takie czarno-białe kicie ;) A noga chyba nie ma innego wyjścia ;)

      Usuń
  16. Paletka bardzo mi się podoba, a tangle teezer też muszę sobie w końcu kupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TT jest bardzo fajna do długich i cienkich włosów ;)

      Usuń
  17. często czytam o ulubieńcach miesiąca i równie często łapię się, że rzadko kiedy znam kosmetyki/produkty, które są ulubieńcami innych dziewczyn, w tym przypadku jest tak samo...

    OdpowiedzUsuń
  18. Marzy my się pędzelek z Real Techniques :) a nawet kilka :) heheh Rozetka to wspaniała modelka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skubana jest fotogeniczna ;) z resztą chyba jak każdy kot ;)

      Usuń
  19. Od niedawna mam TT compact i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam kompaktową i ją lubię ale w torebce jej nie noszę ;)

      Usuń
  20. ojj to niedobrze,życzę udanego wesela :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny blog ♥
    jestem u ciebie chyba po raz pierwszy i na pewno nie ostatni ! :*
    zapraszam do mnie :)
    może obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam żadnego z Twoich ulubieńców, ale na paletkę Sleeka mam chęć :))
    Kocurek jest boski! *.* Moje koty też często towarzyszą mi w sesjach zdjęciowych kosmetyków ;)

    Jestem u Ciebie niepierwszy raz, a dopiero odkryłam, że wychodzisz za mąż! Bo rozumiem, że o Twój ślub chodzi?
    W takim razie gratuluję! :)) I niebawem witam w gronie mężatek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko moja Kicia lubi zdjęcia ;) Tak, to ja wychodzę za mąż, i to już 12 lipca :) Nie powiem, jest stres :D I bardzo dziękuję za gratulacje ;)

      Usuń
  23. Kusi mnie ta paletka do konturowania już od dłuższego czasu.
    Kociak cudny.
    Zdrówka życzę kostce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Kociaczka :) A paletkę bardzo polecam!

      Usuń
  24. kociak boski;) 2 tygodnie tylko? króciutko. czaje się na zestaw pędzli z RT, teraz lecę poczytać o Twoich pędzlach;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Żałuję, ze wcześniej nie natknęłam się na taką paletkę, bo na pewno bym sobie ją zakupiła, pierwsza do konturowania, która mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka dla bladziochów jest bardzo fajna, często bronzery są za ciemne a tutaj jest taki w sam raz ;)

      Usuń
  26. kupilem szczote... po pierwsyzm dniu widzialem jak sie dwa włoski pozaginały ; / .. ale mim owszystko efekt po szczotkowaniu jest niesamowity :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komfort użytkowania przy długich włosach też jest zdecydowanie wyższy niż w przypadku normalnych szczotek ;)

      Usuń
  27. uwielbiam produkty z Dermedica, są naprawdę dobrej jakości:)
    ps. zostaję na dłużej;)

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam produkty z Dermedica, są naprawdę dobrej jakości:)
    ps. zostaję na dłużej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę i bardzo się cieszę, że zostajesz na dłużej ;)

      Usuń
  29. Fajna ta paletka Sleek do konturowania, nie mam jej jeszcze ;)
    Świetny kociak :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny kolorek ma ten lakier. A Tobie życzę powrotu do formy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier na paznokciach wygląda bardzo fajnie ;) A forma całe szczęście ma tendencję wzrostową ;)

      Usuń
  31. Ciekawa ta paletka :-) TT też uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. A moim ulubieńcem czerwca zostaje Twój kot :) Też mam tą paletkę ze Sleek'a ale inne odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kicia jak zawsze w centrum zainteresowania :D Jej się nie da nie kochać, nawet mój tata będący antyfanem kotów bardzo ją lubi ;)

      Usuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)