poniedziałek, 9 czerwca 2014

Nawilżenie od Dermedic :) Hydrain 3 Hialuro w akcji!

Moja skóra należy niestety do tych niezbyt łatwych w obyciu :) W dodatku od wielu lat mam awersję do wszystkich kosmetyków, które się lepią, kleją i wchłaniają milion lat świetlnych. Szukam więc kosmetyków, które dobrze nawilżają i szybko się wchłaniają. Czasem wcale nie jest to proste... Serum Dermedic kupiłam bo po prostu mnie do niego "ciągnęło". I chyba tym razem intuicja mnie nie zawiodła ;)
Serum dostajemy zapakowany w biały kartonik (który niestety już wylądował w koszu). W środku umieszczona jest błękitna, półprzezroczysta buteleczka z zakraplaczem, o pojemności 30ml. Dołączona pipeta radzi sobie z wydobywaniem kosmetyku dosyć dobrze. Nabiera akurat tyle serum ile trzeba do posmarowania całej twarzy. Niby wszystko ładnie, pięknie ale ja jednak wolę tubki, słoiczki i pompki, takie zakraplacze średnio mi odpowiadają, choć muszę powiedzieć, że akurat w tym przypadku sprawdza się  on nieźle ;) Konsystencja serum jest rzadka i lejąca ale nie powoduje to trudności podczas aplikacji. Mimo tego, wydajność wcale nie jest najgorsza, kosmetyk wystarczył mi na około 1.5 miesiąca stosowania.
Serum szybko się wchłania i nie klei ale po użyciu pozostawia na twarzy świecący film. A jak z najważniejszym, czyli nawilżeniem? Stosowałam je raz dziennie, wieczorem i solo choć można nałożyć na nie krem. Powiem szczerze, że moją skórę ono zadowoliło. Suche skórki odeszły w niepamięć, drobne zmarszczki wydają się być wygładzone. Skóra jest miła, delikatna i miękka w dotyku. Zaczerwienienia też jakby się pochowały. Serum dobrze działa i w dodatku przyjemnie pachnie podczas aplikacji. Dawno nie miałam kosmetyku nawilżającego do twarzy, który dawałby tak widoczne efekty. Na pewno jeszcze nie raz się spotkamy! ;)

56 komentarzy :

  1. Też bardzo je polubiłam i żałuję, że przy ostatniej zniżce, chyba -50% w SuperPharm nie wrzuciłam go do koszyka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też żałuję ale nie miałam jak dostać się wtedy do sklepu... Teraz jest -30% :)

      Usuń
  2. Czytałam o nim już tyle dobrego, że następnym razem jak moja skóra będzie w potrzebie z pewnością je wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O to muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam ale czytam już jego drugą albo trzecią pozytywną recenzję. Bardzo chętnie bym go kupiła. Na razie nie mam czasu wybrać się na poszukiwania ale jak tylko skończy mi się sesja to wybiorę się na zakupy :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, ta sesja ;) Życzę powodzenia w zdawaniu egzaminów ;)

      Usuń
  5. A używam i ja - od kilku dni;) Na szczęście zapach mnie nie zabija, a nawet jest ładny i ulotny czyli tak jak lubię;) Co do działania to zobaczymy;) W sumie mam już 5 produktów tej firmy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że też będziesz zadowolona :)

      Usuń
  6. Jest na mojej liście zakupowej :) superpharm jest u mnie, ale trochę mi tak nie po drodze, ale z racji promocji muszę sie tam wybrać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można się wybrać, zawsze 30% rabatu ;) Regularna cena nie jest jakoś bardzo wysoka ale jak można kupić taniej to czemu nie ;)

      Usuń
  7. Skuszę się napewno na to serum, bo mam krem z tej linii i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam jednak jeszcze nie używałam, ale mam nadzieje, że się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ktoś mi je już polecał, ale narazie mam co zużyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból, u mnie też leży sporo do zużycia ;)

      Usuń
  10. Cieszę się,że czytam Twoją recenzję, wiem że warto wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kiedyś kilka produktów Dermedic i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam jeszcze krem do twarzy i go nie pokochałam, bardzo się kleił ;)

      Usuń
  12. Trochę się obawiam, że dla mnie mogłoby być za słabe ...
    Cały czas odkładam zakup.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w połączeniu z kremem sprawdziłoby się lepiej? Zawsze można spróbować w ten sposób ;)

      Usuń
  13. Nie miałam go nigdy. Przydałby mi się taki kosmetyk, który choć te drobne zmarszczki wygładzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może akurat ten by sobie z tym poradził ;) Ja jestem z niego zadowolona :)

      Usuń
  14. Wygląda fajnie, szkoda, że nie zamieściłaś składu, bo Dermedic lubi czasem robić dziwne "składowe" niespodzianki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety wyrzuciłam kartonik ale znalazłam skład na wizazu :) http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=55201

      Usuń
  15. I tym serum mnie zainteresowałaś :) Akurat płyn micelarny z tego co czytałam w 90 % to kiepskie opinie i jego bym nie chciała, ale to serum jak najbardziej :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płyn micelarny też miałam i nie był najgorszy ;) To serum znacznie go przebija :)

      Usuń
  16. Chciałam go kupić na ostatniej promocji, ale nigdzie nie było :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( Zauważyłam, że jest na nie spory popyt.

      Usuń
  17. aż mam ochotę na jakieś serum z kwsem hialuronowym :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie tak dawno zastanawiałam się nad zakupem tego serum, ale nie byłam pewna, "spadłaś mi z nieba" z tą recenzją :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przydałoby mi się takie mega nawilżenie :) Poszukam go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że bez problemu kupisz je w aptece, aktualnie jest chyba też promocja w superpharm :)

      Usuń
  20. Same dobroci o nim słyszę! Cieszę się, że u Ciebie również się sprawdziło! Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również chyba nie widziałam nieprzychylnej recenzji ;)

      Usuń
  21. Dziękuję za komentarz, ja również obserwuje ;)
    Nigdy nie miałam styczności z tym cudeńkiem ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wydaje się fajna marka :)

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie lubię dermedic ale jak każda marka ma swoje bubelki ;)

      Usuń
  23. No i teraz mam nieodpartą ochotę je kupić.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kupiłam to serum na promocji -50% gdyż wiele osób je polecało i byłam ciekawa jak u mnie się sprawdzi ale chyba na razie za krótko używam aby móc cokolwiek więcej o nim powiedzieć ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy kosmetyk. Wiadomo nawilżanie najważniejsze i chroni naszą skórę przed starzeniem. Chyba kupię ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) A w ten kosmetyk moim zdaniem warto zainwestować ;)

      Usuń
  26. To już któraś z kolei pozytywna recenzja tego produktu, kilka osób mi go polecało. Po lecie takie nawilżenie będzie zbawienne dla skóry :) A miałaś może maskę nawadniającą? Mnie niestety ona nie odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ale nie byłam z niej jakoś szczególnie zadowolona, okazała się raczej przeciętna :)

      Usuń
  27. ja właśnie myślę nad tym serum, kremem, peelingiem i maską :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)