czwartek, 15 maja 2014

Malujemy brwi! Sleek Brow Kit

Brwi maluję od bardzo dawna. Przerobiłam już rożnego rodzaju cienie, kredki i woski. Bardzo dobrze wspominam wycofany już zestaw do brwi firmy The Body Shop. Kiedy zaczął on sięgać dna dość długo szukałam odpowiadającego mi zamiennika. Na szczęście jakiś czas temu udało mi się trafić na paletkę Sleek.
Opakowanie, w którym otrzymujemy zestaw ma czarne, typowe dla kosmetyków Sleek opakowanie. Oczywiście strasznie się ono brudzi i widać na nim każdy odcisk palca ;) Mamy do wyboru bodajże cztery kolory, Light, Dark, Extra Dark i Black. Ja wybrałam wersję najciemniejszą. Powiem szczerze, że długo biłam się z myślami, który kolor zamówić. Obawiałam się, że Black będzie za ciemny a ten o ton jaśniejszy okaże się zbyt brązowy. Jednak z racji tego, że mój naturalny kolor włosów, brwi i rzęs jest niemalże czarny, postanowiłam zaryzykować. Tak oto stałam się posiadaczką paletki, we wnętrzu której znajduje się wosk i cień. W środku kryje się również lusterko, mała pęseta oraz skośny i półokrągły pędzelek. Powiem szczerze, że użyłam ich raz i niestety z uwagi na swoją niewygodę poszły w odstawkę. W sytuacji kryzysowej można jednak całkiem nieźle pomalować nimi brwi.
Na uwagę zasługuje świetna pigmentacja zarówno wosku jak i cienia. Wystarczy odrobina, żeby ładnie podkreślić brwi. Co za tym idzie również wydajność tego kosmetyku jest bardzo wysoka, nie wiem czy w ciągu przepisowych 18 miesięcy udało by się go zużyć ;) Lubię ten kosmetyk również za to, że nie osypuje się i trudno porobić nim plamy. W moim przypadku zapewnia ładny i naturalny wygląd na cały dzień. W pierwszej kolejności stosuję cień, dopiero potem nakładam wosk. Często jednak rezygnuję z któregoś z etapów i zadowalam się samym cieniem albo woskiem. Efekt końcowy  również jest ładny :) Pokazuję jeszcze zdjęcie cienia i wosku na brwiach:
W ramach podsumowania powiem tylko, że produkt świetnie wpisał się w mojej potrzeby i mimo wcześniejszych obaw dotyczących koloru jestem z niego zadowolona :)

25 komentarzy :

  1. Wygląda prawie tak samo jak ta moja z benefitu:) btw. nigdy nie mogę uchwycić efektu na zdjęciach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zawsze włosy wyglądają na jaśniejsze niż są w rzeczywistości ;)

      Usuń
  2. ja do brwi używam, żelu do z Wibo do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja do brwi używam kredki i korektora z Eveline i jestem bardzo zadowolona :).
    Ten efekt również mi się podoba. Bardzo naturalny :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że jest bardzo dobry, może kiedyś sobie go sprawię :) A efekt jaki uzyskujemy przy pomocy tej paletki można łatwo stopniować :)

      Usuń
  4. Wyszło bardzo ładnie i naturalnie :) ja używam kredki z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja moich brwi nie podkreślam w żaden sposób.
    Lubię ich naturalny kolor. Reguluję je tylko systematycznie u kosmetyczki (woskowanie) i codziennie utrwalam żelem bezbarwnym catrice.
    Jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ta paletka do brwi. Ja od kilku miesięcy używam do podkreślania brwi kremowego cienia z Maybelline Color Tattoo, dokładnie nr 40 :) Spisuje się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że można podkreślać nim brwi ale nie wiem czy znalazłabym odcień dla siebie :)

      Usuń
  7. Ja na szybki makijaż wolę korektor do brwi z Eveline, ale daje on bardzo delikatny efekt (dla mnie w sam raz) :) Kiedy mam trochę więcej czasu używam cieni do brwi z Catrice lub kredki.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba w końcu muszę spróbować tego korektora Eveline :)

      Usuń
  8. Bardzo fajnie wygląda, nie spodziewałam się takiego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny efekt daje na brwiach! po czerni spodziewałam się nieco przerysowanego efektu, a tu proszę! Bardzo naturalnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maluję je raczej delikatnie ale efekt można stopniować według upodobań ;)

      Usuń
  10. Wygląda bardzo ładnie i naturalnie a to ważne,żeby się nie przerysować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Zawsze zwracam uwagę, żeby wyglądały naturalnie, nie lubię takiego mocno przerysowanego efektu ;)

      Usuń
  11. podoba mi się naturalny efekt :) ja nie muszę malować brwi, same z natury są ciemne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje są niemalże czarne ale i tak je podkreślam :) Zależy co kto lubi i jaki wykonuje codzienny makijaż :)

      Usuń
  12. Ładnie :) ja od jakiegoś czasu używam paletkę do brwi od Avon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam, że Avon ma w swojej ofercie taki kosmetyk :)

      Usuń
  13. Efekt fajny, ja nie miałam okazji testować tego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)